.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری مامور قلابی اداره برق درنوشهر
کلاهبردار حرفه ای که با جعل عنوان مامور اداره برق به درب منازل شهروندان نوشهری که ساختمانهای درحال احداث داشتند مراجعه و از آنان مبالغ هنگفتی را بابت تحویل چند روزه کنتور برق دریافت می کرد در دام پلیس نوشهر گرفتار شد.

به گزارش خبرنگار شمال‌نيوز از نوشهر، سرهنگ علی سلیمی‌فر رئیس پلیس نوشهر با تایید خبر فوق گفت: پس آنکه چند شکایت مشابه از سوی شهروندان نوشهری در همین رابطه دریافت شد سریعا اکیپی از زبدهترین نیروهای آگاهی تشکیل و ضمن دادن آموزشهای لازم به مردم و با فعال کردن مخبرین محلی تمامی روستاههای بخش مرکزی نوشهر را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند. درنهایت روزگذشته فردی با هویت معلوم ق -م به یکی از روستاییان منطقه مراجعه و خود را مامور اداره برق معرفی می کند. مامورین سریعا در محل حاضر شده وی را دستگیر می کنند.

متهم در بازجویی‌های فنی پلیسی در اداره آگاهی به 10 فقره کلاهبرداری با جعل عنوان مامور دولت و اداره برق بابت تحویل چند روزه کنتور برق به مالکان ساختمانهای درحال احداث مبلغی بیش از 100 میلیون ریال دریافت نموده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نوشهر از شهروندان خواست در صورت مراجعه افراد مشکوک و غیرمشکوک زن یا مرد به هر بهانه ای جهت دریافت وجه نقد و یا کالا حتی کارت شناسایی نیز با خود به همراه داشته باشند و جهت مطلع شدن از صحت و سقم کارشان با اداره و نهاد مربوطه یا پلیس 110 تماس بگیرید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.